sobota, 23 sierpnia 2014

1. Garść wrażeń, czyli nowy start

No to zaczynam. Od nowa, na świeżo. Pisałam już kiedyś bloga - daaawno, dawno w zamierzchłych czasach. Blog był o książkach, a zabił go mój słomiany zapał :). Kurczący się czas na czytanie książek i pisanie recenzji trochę też się do tego przyczynił. Ale zatęskniłam :). Więc wracam i mam nadzieję, że tym razem będę bardziej wytrwała. Ale nie chcę już pisać tylko o jednym, bo chyba to mnie najbardziej do bloga zniechęciło. Więc będzie tu garść wrażeń. Różnych. Wrażeń z przeczytanych książek, obejrzanych filmów, wysłuchanych płyt, może po prostu wrażeń z życia czy odrobina ciekawostek z dziedziny psychologii. Sama nie wiem co tu dokładnie będzie i nie chcę tego ściśle określać. Czas i chęci pokażą :). Myślę, że spisywanie tego, co mi w duszy gra dobrze mi zrobi :). A jeśli ktoś chciałby się podzielić ze mną swoimi wrażeniami, to będzie mi strasznie miło :).

4 komentarze:

  1. Powodzenia! Aby tym razem zapał nie okazał się słomianym ;) To z czym startujesz jako pierwszym? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Na dobry początek Agatha Christie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Przede wszystkim zadowolenia, radości i wielkiej frajdy w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń