niedziela, 31 sierpnia 2014

3. Stos letni (bo stosikiem się tego nie da nazwać)


Mam taką przypadłość (pewnie jak większość książkowych blogerów), że kupuję za dużo książek. Właściwie myślałam, że już się wyleczyłam z tego uzależnienia, bo przez ostatnie 2-3 lata starałam się nie kupować książek wcale i nawet nieźle mi to wychodziło. Ostatnie trzy miesiące przekreśliły jednak moje sukcesy na tym polu. Jak rasowy książkoholik, po niewinnym kupieniu dwóch książek w trakcie spaceru, wpadłam w ciąg. Choć moje półki uginają się od książek wciąż czekających na przeczytanie, nie mogłam się powstrzymać... No i teraz kolejka pozycji do przeczytania powiększyła się do około 300 sztuk (!). Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, w następnych miesiącach (i latach) obiecuję sobie przystopować! A teraz zapraszam na prezentację STOSU :).



Myślę, że potrzebne będzie małe uszczegółowienie ;).


Pierwsze zdjęcie przedstawia zdobycze z trzech źródeł.

"Norwegian Wood" Haruki Murakami
"Mroczna kolekcja" Ted Dekker
Od tych dwóch się zaczęło. Zakupione w księgarni Arsenał na poznańskim rynku.

"Małżeństwo we troje" Eric-Emmanuel Schmitt - kupione w Tesco za pół ceny.

"Rany kamieni" Simon Beckett
"Oko umysłu" Oliver Sacks
Dwie ostatnie kupiłam w księgarni Dedalus we Wrocławiu.



Te zdobycze pochodzą natomiast z Antykwariatu "Mały Książek". Przez ostatnie dwa miesiące w ramach wakacyjnej promocji wszystkie książki można było kupić za jedyne 5zł (!). Więc trochę poszalałam ;).

"Niewidzialny" Mari Jungstedt
"Gnój" Wojciech Kuczok
"Buick 8" Stephen King
"Lalka" Alisa Mun
"Kłamię, więc jestem" Tomasz Kozłowski
"Papierowi ludzie" William Golding
"Opactwo Northanger" Jane Austen
"Wypijmy, nim zacznie się wojna" Dennis Lehane
"Pisz do Pilcha" antologia z opowiadaniami polskich młodych pisarzy
"Aleksander i Alestria" Shan Sa
"Kelner doskonały" Alain Claude Sulzer




Te dwa stosiki przywiozłam natomiast znad morza :). Pierwsze cztery książki kupiłam na wyprzedaży w bibliotece. Każda z nich kosztowała tylko 1zł :).

"Trójka" Ken Follett
"Testament Matarese'a" Robert Ludlum
"Siła strachu" Alistair McLean
"'W' jak włamywacz" Sue Grafton

Trzy książki na dole to pozycje zakupione na kiermaszach ;).

"Stukostrachy" Stephen King
"Hannibal. Po drugiej stronie maski" Thomas Harris
"Perfekcyjna - w pułapce anoreksji" Emma Woolf

Pewnie będą musiały swoje odstać na półce zanim po nie sięgnę, ale cóż - mają dużą konkurencję ;).



6 komentarzy:

  1. Płakać? No co ty, nic tylko się cieszyć, że tyle ciekawych pozycji do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to dopiero stos, ja również kupuję, choć książek czekających na przeczytanie mi nie brakuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma czegoś takiego jak "za dużo książek" ;)))
    Nęci mnie tutaj O. Sacks (mąż dostał ode mnie na urodziny "Muzykofilię" i bardzo mu się spodobała), Kuczok i Austen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo... Nie za dużo ?
    Nie czytałam nic, ale najbardziej zainteresował mnie King :)
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń